Graalians  


   Home  
  Search Forums
 

Showing results 1 to 25 of 217
Search : Posts Made By : List
Forum: GraalOnline Classic 01-05-2018
Replies: 116
Views: 4,703
Posted By List
Sometimes they IP ban you for no reason and also...

Sometimes they IP ban you for no reason and also its just a huge clone of A link to the past or something idk
Forum: GraalOnline Classic 01-05-2018
Replies: 67
Views: 2,618
Posted By List
Question why they aren't allowing me to login

Question why they aren't allowing me to login
Forum: GraalOnline Classic 01-04-2018
Replies: 67
Views: 2,618
Posted By List
Nothing rn because servers are down for me :( ...

Nothing rn because servers are down for me :(



I'd be down with that actually
Forum: GraalOnline Classic 01-04-2018
Replies: 88
Views: 3,178
Posted By List
Precisely this. Classic had always had a...

Precisely this.

Classic had always had a lack of content. Even though I hate the military community, unfortunately there's not much left to do anymore on classic. But despite the lack of gameplay,...
Forum: GraalOnline Classic 01-03-2018
Replies: 24
Views: 982
Posted By List
Pics or it didn't happen

Pics or it didn't happen
Forum: GraalOnline Classic 01-01-2018
Replies: 34
Views: 1,807
Posted By List
It was a corporate decision

It was a corporate decision
Forum: General Graal Discussion 01-01-2018
Replies: 19
Views: 1,016
Posted By List
Probably

Probably
Forum: GraalOnline Zone 01-01-2018
Replies: 10
Views: 561
Posted By List
Zone 2018

wat u shud do

Get Geno and every other dev on zone maybe get some devs from other servers too and just remake the entire server. Shut it down and everything and get a bunch of levels admins so you...
Forum: GraalOnline Zone 12-28-2017
Replies: 5
Views: 226
Posted By List
ew battle royale in graal

ew battle royale in graal
Forum: GraalOnline Classic 12-26-2017
Replies: 60
Views: 2,459
Posted By List
dude classic is gonna be the exact same thing for...

dude classic is gonna be the exact same thing for a while, same events but, with different hats i dont even care about so i wanna find a new game to play thats similar to graal to play lmaol
Forum: GraalOnline Classic 12-25-2017
Replies: 137
Views: 9,998
Posted By List
Looking forward to seeing everyones submissions!

Looking forward to seeing everyones submissions!
Forum: GraalOnline Zone 12-25-2017
Replies: 4
Views: 156
Posted By List
Christmas 2017

(Sorry I dont have screenshots)

This year's shop was exactly what I thought it would be; mediocre. While it certainly isn't bad, it isn't great either, however it makes sense because there's...
Forum: General Graal Discussion 12-23-2017
Replies: 6
Views: 573
Posted By List
Yeah, pretty sure it was removed because they had...

Yeah, pretty sure it was removed because they had their own forums or something like that, nobody used it or went there though so it was restored (I think don't know lol)
Forum: GraalOnline Classic 12-23-2017
Replies: 8
Views: 528
Posted By List
wow thats stupid but i can see why theyve done...

wow thats stupid but i can see why theyve done this.

just use secret santa on ur main i guess idk
Forum: GraalOnline Classic 12-23-2017
Replies: 39
Poll: Free Day
Views: 1,671
Posted By List
What could possibly go wrong?

What could possibly go wrong?
Forum: GraalOnline Zone 12-20-2017
Replies: 8
Views: 291
Posted By List
yeah this was like back in 2016/early 2017

yeah this was like back in 2016/early 2017
Forum: GraalOnline Zone 12-19-2017
Replies: 8
Views: 291
Posted By List
oh I forgot about that lmao Yeah I agree,...

oh I forgot about that lmao

Yeah I agree, that is kinda bs they should definitley fix it when they get the chance.
Forum: GraalOnline Classic 12-19-2017
Replies: 39
Poll: Free Day
Views: 1,671
Posted By List
how about this: Everything is free for the...

how about this:

Everything is free for the day but depending on the item there are stocks.

For example a hat would have like 15-10 in stock (for free) while say an expensive mount could have...
Forum: GraalOnline Ol' West 12-18-2017
Replies: 12
Views: 507
Posted By List
Maybe theyre experimenting with something who...

Maybe theyre experimenting with something who knows
Forum: GraalOnline Zone 12-18-2017
Replies: 8
Views: 291
Posted By List
Back in 2015-2016 we would get the Med bots and...

Back in 2015-2016 we would get the Med bots and go into the mission with a bunch of noob accounts, and when you had a lot make the noob account trade your main all the stuff. Unfortunatley this would...
Forum: GraalOnline Classic 12-18-2017
Replies: 19
Views: 1,409
Posted By List
All of these are too expensive nty

All of these are too expensive nty
Forum: GraalOnline Zone 12-18-2017
Replies: 17
Views: 568
Posted By List
at least put the xmas decorations up already...

at least put the xmas decorations up already christmas is in about a week or get rid of the halloween decorations

I know you like the night tileset but why can't it be a choice again like how it...
Forum: GraalOnline Classic 12-17-2017
Replies: 14
Views: 885
Posted By List
no its graal 2017 and the end of classic as we...

no its graal 2017 and the end of classic as we know it for reals my dudes
Forum: GraalOnline Ol' West 12-17-2017
Replies: 40
Views: 1,494
Posted By List
this is funny

this is funny
Forum: GraalOnline Zone 12-17-2017
Replies: 17
Views: 568
Posted By List
its probably both tbh

its probably both tbh
Showing results 1 to 25 of 217

 

All times are GMT. The time now is 07:28 PM.

Powered by vBulletin/Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.