Graalians  


   Home  
  Search Forums
 

Showing results 1 to 25 of 500
Search : Posts Made By : Coco
Forum: Video Games 04-24-2018
Replies: 70
Views: 1,671
Posted By Coco
Yeah they already contacted me and gave me a...

Yeah they already contacted me and gave me a partial refund, which I used to buy the replacent accessories. Though I won't get the accessories for 5-11 business days :unsure: so I guess I'll just...
Forum: Video Games 04-24-2018
Replies: 70
Views: 1,671
Posted By Coco
Yeah you can buy a lot of stuff for $70. I dont...

Yeah you can buy a lot of stuff for $70. I dont think it's just the cardboard that makes it expensive, it's the way it's cut and printed to make building easier as well as all the extra accessories...
Forum: Video Games 04-23-2018
Replies: 70
Views: 1,671
Posted By Coco
I did, hopefully they'll help me out if Nintendo...

I did, hopefully they'll help me out if Nintendo doesn't reply. Amazon is always good with customer service. If anything it says I can get a partial refund, which if I got at least $10 I could put it...
Forum: Video Games 04-23-2018
Replies: 70
Views: 1,671
Posted By Coco
Sooooooooo started making fishing rod and halfway...

Sooooooooo started making fishing rod and halfway through I discovered a small piece is missing from my little bag of other pieces...so can't finish the thing without it...and couldn't find a way to...
Forum: Video Games 04-21-2018
Replies: 70
Views: 1,671
Posted By Coco
finally finished the piano! took me 3 hours lmao....

finally finished the piano! took me 3 hours lmao. it was fun, but some parts were a little tedious...though i did pick the most complicated one to make first. probably gonna do the house or the...
Forum: Video Games 04-21-2018
Replies: 70
Views: 1,671
Posted By Coco
Okay! Finally got to unboxing! And the box was...

Okay! Finally got to unboxing! And the box was HEAVY
https://i.imgur.com/TeUIZ58.png
https://i.imgur.com/sAYHtcc.png
The actual Labo box was really big, and heavy. and I got the customization kit...
Forum: Video Games 04-21-2018
Replies: 70
Views: 1,671
Posted By Coco
Yeah I plan on doing that, and I was going to do...

Yeah I plan on doing that, and I was going to do it today, but after waiting all day for it to get here it didn't get delivered until literally pretty much as soon as left for work so yeah justy...
Forum: GraalOnline Classic 04-21-2018
Replies: 48
Views: 1,601
Posted By Coco
It doesn't look that bad in the 3rd picture...but...

It doesn't look that bad in the 3rd picture...but I wanted it in the bottom because it's so plain and empty there. But the locations in the first 2 pictures are pretty meh.

Like I said, if it's...
Forum: GraalOnline Classic 04-20-2018
Replies: 48
Views: 1,601
Posted By Coco
And like I responded,

And like I responded,
Forum: GraalOnline Classic 04-20-2018
Replies: 48
Views: 1,601
Posted By Coco
Symmetry!!!!!! I have no control over...

Symmetry!!!!!!


I have no control over prices and hmmmmmmmaaaaayyyybbbeeee........
wonder what that locked room is gonna be for...............
Forum: GraalOnline Classic 04-20-2018
Replies: 48
Views: 1,601
Posted By Coco
I mean I made it that way because the sign is...

I mean I made it that way because the sign is *right* in front the door and I didn't want it annoying people that walked in and accidentally walked into it. But I can change it if it everyone prefers...
Forum: GraalOnline Classic 04-20-2018
Replies: 48
Views: 1,601
Posted By Coco
you can view your emotes and see quick-activation...

you can view your emotes and see quick-activation words by saying :showemoticons: in-game. The sign at the bottom of the shop tells you that but no one seems to be reading it for some reason...
Forum: Video Games 04-19-2018
Replies: 70
Views: 1,671
Posted By Coco
aw yeee https://i.imgur.com/GQ8yJdv.png

aw yeee
https://i.imgur.com/GQ8yJdv.png
Forum: Video Games 04-19-2018
Replies: 21
Views: 521
Posted By Coco
I really don't think they will. They seem to...

I really don't think they will. They seem to be/want to be staying true to the original series. I think they know it would really piss people off if they did anything like that..

Some people are...
Forum: GraalOnline Classic 04-15-2018
Replies: 132
Views: 7,869
Posted By Coco
wrong thread?

wrong thread?
Forum: GraalOnline Classic 04-15-2018
Replies: 25
Views: 1,109
Posted By Coco
https://i.imgur.com/gNN1JUY.png im a failure

https://i.imgur.com/gNN1JUY.png
im a failure
Forum: GraalOnline Classic 04-15-2018
Replies: 132
Views: 7,869
Posted By Coco
It's a harry potter reference/joke sorry i...

It's a harry potter reference/joke
sorry i tried........
Forum: GraalOnline Classic 04-14-2018
Replies: 132
Views: 7,869
Posted By Coco
that's because egg101 is actually the...

that's because egg101 is actually the philosophers/sorcerers stone. It only shows itself to those that do not wish to use it.
Forum: General Graal Discussion 04-13-2018
Replies: 15
Views: 595
Posted By Coco
u do know that like 80% of people on graal are...

u do know that like 80% of people on graal are emo kids/wannabe emo kids right? Like for real graal is an emo magnet. How do you think I wound up here? Should see all my early graal heads...
Forum: Video Games 04-12-2018
Replies: 21
Views: 521
Posted By Coco
https://i.imgur.com/dkRubXb.png Dynamic theme...

https://i.imgur.com/dkRubXb.png
Dynamic theme for PS4! (click for video with sound) (https://twitter.com/PlayStation/status/984510211502346241)
though i can't get it because i preordered the...
Forum: Video Games 04-12-2018
Replies: 21
Views: 521
Posted By Coco
sly cooper was on the ps2 and honestly didn't age...

sly cooper was on the ps2 and honestly didn't age that badly imo so i dont feel like there's a need for it. Games like Croc, Gex and other ps1 games that didn't age well are the ones that could use...
Forum: Video Games 04-11-2018
Replies: 21
Views: 521
Posted By Coco
If anyone says Skylanders is their favorite Spyro...

If anyone says Skylanders is their favorite Spyro they're on the bottom of my sh*t list.

Mine would prob be a tie between 1 and 3
Forum: Video Games 04-10-2018
Replies: 21
Views: 521
Posted By Coco
PS4, xbox one, and rumors say it'll eventually...

PS4, xbox one, and rumors say it'll eventually make its way to switch
Forum: Video Games 04-09-2018
Replies: 21
Views: 521
Posted By Coco
do not even joke about such atrocities pls this...

do not even joke about such atrocities pls this is a wholesome thread about a perfect game that is being reborn.
Forum: Video Games 04-09-2018
Replies: 21
Views: 521
Posted By Coco
Spyro: Reignited Trilogy!!!!!

3j9o1OptMS8
http://www.spyrothedragon.com (http://www.spyrothedragon.com/#buy?utm_campaign=alwayson2018&utm_medium=search&utm_source=google&utm_term=spyro-Broad)

I know I'm a little late to make...
Showing results 1 to 25 of 500

 

All times are GMT. The time now is 06:09 PM.

Powered by vBulletin/Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.