Graalians  


   Home  
  Search Forums
 

Showing results 1 to 25 of 329
Search : Posts Made By : Zorma Knight
Forum: Classic Future Improvements 08-05-2019
Replies: 891
Views: 51,052
Posted By Zorma Knight
Just thought that it would be cool to add a...

Just thought that it would be cool to add a graduation sash/stole (idk what you guys call it) into the game, by the school building and replace the blue scarf from the npc. And also add a diploma...
Forum: Classic Future Improvements 06-13-2019
Replies: 1
Views: 236
Posted By Zorma Knight
How about replacing the spar coin toss and bring...

How about replacing the spar coin toss and bring back belly shake :p?
Forum: GraalOnline Classic 06-07-2019
Replies: 21
Views: 1,526
Posted By Zorma Knight
Destiny fire camp doesn't have proxy kill

Destiny fire camp doesn't have proxy kill
Forum: GraalOnline Classic 06-05-2019
Replies: 21
Views: 1,526
Posted By Zorma Knight
Great Update! That's all I can say.

Great Update! That's all I can say.
Forum: Classic Future Improvements 05-26-2019
Replies: 1,094
Views: 57,906
Posted By Zorma Knight
The game keeps freezing on pc whenever I tried to...

The game keeps freezing on pc whenever I tried to check friendlist, pms, maps, etc and when I run fast
Forum: Classic Future Improvements 05-06-2019
Replies: 18
Views: 622
Posted By Zorma Knight
No.

No.
Forum: GraalOnline Classic 04-21-2019
Replies: 25
Views: 2,736
Posted By Zorma Knight
Well I'm a bit disappointment that theres no...

Well I'm a bit disappointment that theres no Ducky mount, so until next year.

The shops have alot of good stuff since 2016 (beforr the easter grove is added), so good job everyone!

Also getting...
Forum: GraalOnline Classic 03-29-2019
Replies: 25
Views: 2,736
Posted By Zorma Knight
Well Im still waiting for the game to add cute...

Well Im still waiting for the game to add cute yellow duck mount with a bow on its neck for this years Easter event
Forum: GraalOnline Classic 02-17-2019
Replies: 60
Views: 3,090
Posted By Zorma Knight
Can you guys add the Cupid Stand like the Secret...

Can you guys add the Cupid Stand like the Secret Santa, so that people can do trading since it sucks that I send gifts and I get little to no gifts back. Like I dont mind I gift it to friends, but I...
Forum: GraalOnline Classic 12-24-2018
Replies: 16
Views: 1,317
Posted By Zorma Knight
Well it appears my friend lost his guild house...

Well it appears my friend lost his guild house and he had a old layout from 2009 and his old furnitures are gone as well, so please fix that issue Fp4
Forum: Classic Future Improvements 12-05-2018
Replies: 1,080
Views: 53,909
Posted By Zorma Knight
lol pretty cool feature that I wish it was added...

lol pretty cool feature that I wish it was added before the graaloween candy hunt cuz it was pretty annoying to switch items, that it took 3-5 sec to load inventory. But hey now the next years candy...
Forum: GraalOnline Classic 11-09-2018
Replies: 85
Views: 7,065
Posted By Zorma Knight
Quick Question: is the event ends right on Sunday...

Quick Question: is the event ends right on Sunday or the last day before 12am on monday?

Because I really hope its until Monday so that I wanna get enough candies for the shop and buy last items
Forum: GraalOnline Classic 11-04-2018
Replies: 85
Views: 7,065
Posted By Zorma Knight
Graaloween Idea 2019

Ok so this year candy hunt has been painfully slow to get candies from monsters and npcs, so I have few ideas to get more candies:

- Add candies reward on circus events, basically add 5 candies...
Forum: GraalOnline Classic 10-25-2018
Replies: 85
Views: 7,065
Posted By Zorma Knight
Can we get candies from towering or not anymore?

Can we get candies from towering or not anymore?
Forum: Classic Future Improvements 10-12-2018
Replies: 891
Views: 51,052
Posted By Zorma Knight
please add showtokens command

please add showtokens command
Forum: GraalOnline Classic 09-30-2018
Replies: 163
Views: 13,152
Posted By Zorma Knight
I like the cernunnos npc so can you guys sell the...

I like the cernunnos npc so can you guys sell the whole set pleaseeee

Also I think the theme would have been interesting if they make God sets (head and body) at each painting instead of doing...
Forum: Classic Future Improvements 09-26-2018
Replies: 82
Views: 4,714
Posted By Zorma Knight
Just write what your gender is on your status,...

Just write what your gender is on your status, since theres a reason why we have it in the game, case closed. \_(ツ)_/
Forum: GraalOnline Classic 09-26-2018
Replies: 163
Views: 13,152
Posted By Zorma Knight
Gee this is the slowest nexus update in history...

Gee this is the slowest nexus update in history of graal, its better to close and refund everything back, and then reopen later on when its actually ready (Ik its possible since they did it once at...
Forum: GraalOnline Classic 09-24-2018
Replies: 58
Views: 4,189
Posted By Zorma Knight
Ok so I got couple of ideas for the event: -...

Ok so I got couple of ideas for the event:

- Alien morph (Cost:50 for normal players and VIP 25)
- Tiny spaceship morph (Cost: 100+ normal and VIP 75+,require turn in 3 colors)
- Alien spaceship...
Forum: GraalOnline Classic 09-24-2018
Replies: 58
Views: 4,189
Posted By Zorma Knight
Ok the event is cool and all (lol not really cuz...

Ok the event is cool and all (lol not really cuz those lizardons are pain to kill), but what about the last painting at nexus? x.x
Forum: GraalOnline Classic 09-10-2018
Replies: 52
Views: 3,204
Posted By Zorma Knight
Where's Astarte? she pk legitimately good then...

Where's Astarte? she pk legitimately good then every pkers I known
Forum: GraalOnline Classic 09-10-2018
Replies: 220
Views: 17,420
Posted By Zorma Knight
Yeah update the freaky library already cuz I want...

Yeah update the freaky library already cuz I want to see the list of all time player kills! (and hopefully I'll be somewhere in 12th place)
Forum: GraalOnline Classic 09-09-2018
Replies: 163
Views: 13,152
Posted By Zorma Knight
^ the 2 other paintings will be Greek and Celtic...

^ the 2 other paintings will be Greek and Celtic cuz the paintings at museum gives away hints (very obvious).

But yeah isnt nexus gonna update the 2nd painting sometime today or do we have to wait...
Forum: GraalOnline Classic 09-05-2018
Replies: 141
Views: 8,250
Posted By Zorma Knight
lol pk is a joke now cuz now theres a limit to...

lol pk is a joke now cuz now theres a limit to kill 2 per person and then you have to wait 10 minutes to repeat again (tested it with a friend) , so yeah I hope the game will fix the limit kill back...
Forum: Entertainment 08-30-2018
Replies: 2,536
Views: 152,693
Posted By Zorma Knight
(Speed: 1.25x) fU-V8wVbRI0

(Speed: 1.25x)
fU-V8wVbRI0
Showing results 1 to 25 of 329

 

All times are GMT. The time now is 12:13 AM.

Powered by vBulletin/Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.