Graalians

Graalians (https://www.graalians.com/forums/index.php)
-   GraalOnline Zone (https://www.graalians.com/forums/forumdisplay.php?f=10)
-   -   halloween is pretty bad (https://www.graalians.com/forums/showthread.php?t=39858)

List 11-01-2017 01:39 AM

halloween is pretty bad
 
it sucks


pros:
the hats aren't re-colors and aren't too bad gj howler idk if it was u but gj


cons:
no weapons, no melees, (that i know of) no real shop, nothing actually cool unless you like the hats

if im wrong and theres more mini-shops around the map ill delete this just tell me ok

Hadi 11-01-2017 01:43 AM

any screenshots?

List 11-01-2017 01:50 AM

https://imgur.com/a/6ilQY


this is the best i can do as of rn sorry i only got my pc rn

Eugeen 11-01-2017 01:54 AM

Quote:

Posted by List (Post 800026)
https://i.imgur.com/rzTNV8G.jpg


this is the best i can do as of rn sorry i only got my pc rn

FTFY

List 11-01-2017 01:56 AM

thank you

Ghettoicedtea 11-01-2017 04:21 AM

theres 3 minishops. my sides are in orbit though, iera is doing the usual and classic lord knows. Then theres zone, 9 hats and crappy trick or treat.

TomatoPanda 11-01-2017 11:07 AM

Howler did basically all of ol'west gfx to tbh but i guess he cares about us more cause we got a sniper, a bow and dual pistols from him plus a bunch of hats and accessories suck it ;)

Ethacon 11-01-2017 12:41 PM

Quote:

Posted by TomatoPanda (Post 800059)
Howler did basically all of ol'west gfx to tbh but i guess he cares about us more cause we got a sniper, a bow and dual pistols from him plus a bunch of hats and accessories suck it ;)

lol.

That's because he CAN do all that stuff since it's player submissions.

He barely gets given any cool projects on Zone as Lex takes in all the good assignments and gets all the glory.

Weeno 11-01-2017 03:18 PM

Quote:

Posted by ethacon (Post 800064)
lol.

That's because he CAN do all that stuff since it's player submissions.

He barely gets given any cool projects on Zone as Lex takes in all the good assignments and gets all the glory.

The ironic part is that lex sucks

Ethacon 11-01-2017 03:36 PM

Quote:

Posted by Weeno (Post 800076)
The ironic part is that lex sucks

Zone is the ironic part of graal.

G Fatal 11-02-2017 05:20 PM

Zone goes big.. :giggle:

Ghettoicedtea 11-02-2017 06:08 PM

Quote:

Posted by G Fatal (Post 800162)
Zone goes big.. :giggle:

Zones never going to do anything too drastic unless they hire someone as rabbid as i am about changing the game.

List 11-05-2017 03:46 PM

we still have to remember graal 2017


unless they lied (which i don't doubt) it could change everything, or nothing because we still dont have a clue what it actually is

Ghettoicedtea 11-05-2017 03:58 PM

Wtf is graal 2017? Some huge update? Cause if so its not happening and tge only update were getting is genos weapon tweeks

List 11-05-2017 04:01 PM

Quote:

Posted by Ghettoicedtea (Post 800312)
Wtf is graal 2017? Some huge update? Cause if so its not happening and tge only update were getting is genos weapon tweeks

yeah they announced it on new years

the only thing they said about it was "era is first"

it could be many things, playerworlds mobile, 3d graal (like mario kart snes 3d) or other things


All times are GMT. The time now is 12:53 PM.

Powered by vBulletin/Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.